Hjælp
hjaelp.jpg

Her beskriver vi nogle af de oftest forekommende situtationer og besvarer hyppige spørgsmål.

Ofte stillede spørgsmål

Hvordan bliver jeg medlem?

Medlemskab er ikke nødvendig for at deltage på denne side. Alle kan umiddelbart begynde at regigere og lave nye sider.

Hvordan redigerer jeg en side?

Der er lavet en sådan redigeres sider. Hvor du finder svar på de mest almindlige spørgsmål.

Hvordan laver jeg en ny side?

Klik på ønsket side i menuen til venstre eller læs sådan redigeres sider.

Hvordan laver fed tekst, kursiv, indrykninger og alt sådan noget?

Der findes en omfattende vejlening på engelsk som giver svar på alle spørgsmål om at skrive sider.

Hvordan sætter jeg et billede ind?

For at sætte et billede ind skal du klikke på files nederst på den side hvor billedet skal sættes ind. Når billedet er på hjemmesiden skal der sættes ind på siden. Klik på edit. Placer markøren der hvor billedet skal indsættes og klik på insert-image-wizard.gif.

Hvorfor kan jeg ikke redigere en side?

Nogle af siderne på denne hjemmeside kan kun redigeres af administrator.

Hvorfor står der en masse ord som traditionel, kontrabas, blues og trompet?

Dette kaldes en tag cloud. Kan oversættes til mærkatsky. Alle siderne kan tilføjes små "mærkater" som mærker dem med hvad de omhandler. Ved orkestrene kan man sætte små "mærkater" på der fortæller hvilke stilarter de spiller. Ved musikerne kan man sætte samme på for både stilarter og instrumenter hver behesker. Mærkatskyerne viser grafisk hvilke "mærkater" som er mest anvendt. Dette vises ved, at gøre bogstaverne større eller mindre. Det er et udtryk for hvilke "mærkater" som er mest populære.

Fik du ikke svar på dit spørgsmål?

Du kan sende dit spørgsmål til kd.zzajsuhraa|retsambew#kd.zzajsuhraa|retsambew så får du svar, og dit spørgsmål kommer med på denne side, til glæde for andre som måtte have samme spørgsmål.

Unless otherwise stated, the content of this page is licensed under Creative Commons Attribution-Share Alike 2.5 License.