Tuxedo New Orleans Jazzband
Kontaktperson Poul Christensen
e-mail ten.sreksif|gits#ten.sreksif|gits
Telefon 75 75 72 70
Mobil
Hjemmeside www.aarhusjazz.dk
Stilart(er) New Orleans, Street Parade, Traditionel
Antal medlemmer 6
Prisklasse Over 12.000

Beskrivelse

Jørgen Nielsen - cornet/vocal: En virtuost swingende cornetist, som har spillet i denne jazzstil med f.eks. Sammy Rimington, Peruna Jazzmen, Doc Houlind m.v. til stor glæde for tilhængerne af den “gamle jazz".
Leif Bjørnø - clarinet: En ægte fortolker af "New Orleans Jazzen". Spiller i sin helt egen personlige stil og er med til at give bandet den rigtige New Orleans sound.
Stig Fisker - banjo/vocal: En af de unge New Orleans jazzmusikere, velspillende og virtuos, og med den rette fornemmelse af den gamle jazzstil.
Poul Christensen - sousaphone: En dejlig jazzmusiker, som ikke kun lægger den rigtige bund i rytmegruppen, men også begejstrer publikum med sine flotte soloer.
Hauke Bookhoff Bahnsen - drums: Kendt fra flere danske og udenlandske Jazz-orkestre på kontrabas, trommer og banjo. Sørger for den rigtige sound og dynamik i rytmegruppen.
Mike Owen - trombone/vocal: En gedigen engelsk jazzmusiker, der har lært sit håndværk i New Orleans, og som nu bor i Danmark, er også med på vores CD "Tell me your Dreams". Mike Owen kan også bookes sammen med bandet.

Medlemmer

Unless otherwise stated, the content of this page is licensed under Creative Commons Attribution-Share Alike 2.5 License.